Pudełko z nadrukiem – Forma Reklamy
Pudełko z nadrukiem staje się powoli codzienną formą marketingową. Z niedowierzaniem i z przykrością patrzy się z boku, jak wiele firm robi to po prostu źle. Samo logo lub też taśma firmowa, to zdecydowanie za mało, by wyróżnić się na tle konkurencji, a co dopiero mówić o zapamiętaniu przez klienta. W tym artykule postaram się przedstawić jak można wykorzystać pudełko, by budować markę i prestiż. Zapraszamy do czytania.
Zanim przejdziemy dalej pamiętajcie, że jeśli chcecie zamówić oryginalne i dobrze wykonane pudełka z nadrukiem, możecie skorzystać z usług naszej drukarni wielkoformatowej Printing House. Zapraszamy do kontaktu.
Pudełka firmowe to nie tylko logo i dane kontaktowe na nich. Mogą i powinny być również prezentacją naszej marki, jej standardów oraz ambicji. Przykładowo, są firmy, które wykorzystują swoje pudełka jako gry planszowe dla dzieci lub też rysowanki. Oczywiście wszystkie te gratisy są dobrze obrandowane, by zagwarantować, że kolejny zakup będzie bardziej prawdopodobny u nich, niż u konkurencji.
Z tego powodu każda firma, która planuje zamówienie swoich własnych pudełek firmowych, powinna nie tylko myśleć jakie informacje umieścić na nich, ale również zastanowić się nad tym, co chcą powiedzieć przez nie.
Pierwszym krokiem, który należy wykonać przy tworzeniu własnego pudełka, to upewnienie się, że wszystkie elementy graficzne są wysokiej jakości. Logo powinno być w formacie wektorowym, marka powinna mieć swoje czcionki i kolory ujednolicone oraz określone. Wszystkie grafiki czy też zdjęcia powinny być wysokiej jakości.
Gdy pakiet graficzny firmy jest zrobiony, należy zastanowić się jak przedstawić pudełkiem misję firmy. Przykładowo, sklep sprzedający żywność może chcieć okleić swoje pudełka z zewnątrz zdjęciami lub nalepkami warzyw i owoców, dołączyć karty kaloryczne albo przepisy kulinarne.
Innym przykładem może być sklep sprzedający pióra wysokiej klasy. Pudełka, które dostarczają produkt mogłyby być wykonane z wysokiej jakości tektury, która błyszczy. Nadruk na nich powinien być minimalistyczny, a wnętrze wypełnione materiałem z logo firmy, by podnieść prestiż pióra.
Prawda jest taka, że czasy szarych pudełek z wrzuconymi do nich przedmiotami skończyły się wszędzie, poza najniższym przedziałem cenowym, dlatego warto spędzić chwilę, by zastanowić się jak można wyróżnić się z tłumu i zostawić trwalsze wspomnienie.
I to by było na tyle w tym tygodniu. Zapraszamy na kolejny artykuł, jeśli macie jakieś pytania piszcie do nas tu lub też na facebooku.