Spersonalizowany nadruk
Witam wszystkich, dzisiaj zajmiemy się spersonalizowanym nadrukiem, a dokładnie trzema częstymi problemami, które popełniają klienci przy zamawianiu.
Chcecie zamówić własny plakat, reklamę, baner lub cokolwiek, co będzie zawierało spersonalizowany druk? Nie popełniajcie tych trzech błędów, a ułatwili sobie i nam życie.
Pierwszym problemem jest używanie nieznanych czcionek. Rozumiemy, że jakaś czcionka Wam się podoba i ją użyliście, ale problem polega na tym, że my niekoniecznie możemy ją mieć.
Warto więc zawsze informować nas jakie czcionki używacie, a najlepiej wysyłajcie je razem z projektem. Nie zdajecie sobie sprawy, ile czasu może zająć znalezienie takiej, którą użyliście.
Drugi problem stanowią błędy i literówki. O ile proste błędy możemy wyłapać, to jeśli macie jakąś unikatową nazwę i nam prześlecie z błędem, nic tutaj nie pomożemy.
Należy więc przed wysłaniem tekstu do nas sprawdzić go kilka razy pod względem ortografii, logiki i gramatyki. Nam to ułatwi życie, a Wam zagwarantuje, że nie wyrzucicie pieniędzy w błoto.
Ostatnim problem są grafiki słabej jakości, których nie możemy skalować. Jeśli chcecie, by wielki baner wyglądał dobrze, musimy posiadać wysokiej jakości grafiki, aby uzyskać idealny efekt. Jeśli wyślecie nam obraz 400 na 400px nie oczekujcie wysokiej jakości na banerze na sklep.
Najlepiej jest nam wysłać obraz w wysokiej jakości lub w formie wektorowej. To pozwoli na stworzenie pierwszorzędnego i bezkonkurencyjnego druku o czystym i czytelnym odbiorze.
I to tyle na dzisiaj, mamy nadzieję, że materiał Wam się podobał i okazał się pomocny. Pamiętajcie, że jeśli macie jakiekolwiek potrzeby drukarskie, skontaktujcie się z nami. Fabryka druku Printing House.