Reklama Drukowana – Drukarnia Cyfrowa Warszawa

 In Wpisy Blogowe

 Czy w  XXI wieku reklama drukowana nadal działa ? Na to pytanie postaram się odpowiedzieć w tym artykule.

Reklama internetowa i cyfrowa jakiś czas temu wyprzedziła pod względem wydatków reklamę papierową, ale mimo to ten typ prezentacji swoich produktów i pozyskania klienta nie odszedł i jest mało prawdopodobne, by kiedykolwiek znikł w całości.

Reklama Drukowana

Drukowane ulotki, plakaty, banery, broszury, reklamy w prasie ciągle istnieją i nadal będą, ponieważ ten rodzaj reklamy ma znacznie wyższy odsetek zwrotów niż reklama www. Ludzie nauczyli się ignorować reklamy na stronach internetowych, ale te papierowe to co innego.

Reklama Drukowana
Reklama Drukowana

Każdy z nas jest bardziej skłonny do ‘’rzucenia okiem’’  na plakat czy baner idąc ulicą, niż skoncentrować się na reklamie w Internecie. Druk łatwiej dociera do ludzi,  dlatego też skuteczność reklamy drukowanej jest wyższa. Badania wykonane na zachodzie udowadniają, że aż 80% ludzi jest skłonnych przeczytać reklamę papierową, a tylko 50% mailową(badania CMO Council).

Do tego dochodzi wyższy poziom zaufania do firm, które posiadają reklamy poza Internetem. Reklamy drukowane są na szczycie sposobów prezentacji towaru lub usług, które budują przekonanie o uczciwości przedstawianych treści (zaraz po telewizji).

 Według badań ludzie są bardziej skłonni wydać pieniądze na produkt, który widzieli w broszurze czy też gazetce reklamowej, niż na stronie www. 

Marketing drukowany to nie tylko druk broszur, ulotek czy też banerów, ale również teczek firmowych, czy też długopisów lub kubków. Do tego dochodzi wiele możliwości kreatywnego podejścia do klienta lub też łączenia mediów. Nic nie stoi na przeszkodzie, by na pudełku z nadrukiem umieścić kod Qr, który będzie prowadził użytkownika do naszej strony, albo jeśli chcemy do akcji reklamowej.

Prawda jest taka, że druk ma w sobie duszę, szczególnie w obecnych czasach i wykonanie wysokiej jakość broszur, teczek czy też wizytówek bez wątpienia pomaga w pozyskaniu klienta. Wynika to stąd, że człowiek jest istotą analogową i mimo, że wszystko coraz bardziej przechodzi w świat cyfrowy, to czasami musi dotknąć rzeczy materialnej i mieć kontakt ze światem nie wirtualnym.

Mam nadzieję, że materiał Wam się podobał, bo to już koniec 🙂 Jeśli macie jakieś projekty graficzne, potrzebujecie wydrukować baner reklamy albo druk na drewnie, zapraszamy do siebie. Drukarnia Cyfrowa Printing House pozostajemy do waszej dyspozycji.

Recent Posts