Zaproszenia – 3 Rzeczy, o których warto pamiętać
Zaproszenia to jedna z najczęściej drukowanych rzeczy przez każdą drukarnie, w tym i naszą. Wielokrotnie spotkaliśmy się z sytuacją gdzie klient popełnia kardynalne błędy przy ich zamawianiu. W tym artykule przedstawimy wam 3 podstawowe rzeczy, o których warto pamiętać przy ich składaniu.
Zaproszenia, niezależnie od okazji na jaką je przygotowujecie, zawsze powinny przedstawiać jej charakter, być dobrze wykonane i z wystarczająco dużym wyprzedzeniem dostarczone. To są trzy podstawowe rzeczy, o których nasi klienci zawsze zapominają.
Po pierwsze, jeśli zaproszenie nie zostanie wykonane i dostarczone na tyle wcześniej przed imprezą, by goście mogli zorganizować swoje życie tak, aby się na niej pojawić, to marnujecie pieniądze na jego wykonanie.
Z naszego doświadczenie zaproszenia należy zamawiać przynajmniej 2 do 3 miesięcy wcześnie, by móc je dostarczyć pocztą przynajmniej na miesiąc przed imprezą. Oczywiście należy też uwzględnić rodzaj imprezy, na ślub można dużo wcześniej zamówić, wykonać i osobiście dostarczać, na imprezę firmową miesiąc wcześniej spokojnie wystarczy.
Drugim błędem, na który niewielu naszych klientów zwraca uwagę, jest rodzaj papieru na jakim drukujemy zaproszenia. A to duży błąd. Wielu wydaje się, że to projekt jest najważniejszy, ale nasza Pracownia drukarska może z czystym sumieniem powiedzieć, że projekt jest ważny, ale tylko jeśli jest wykonany na odpowiednim papierze.
Papier towarzyszy nam od bardzo długiego czasu, dlatego też jego jakość, gramatura, wykonanie i ozdoby są bardzo ważne. Czy wybierzecie papier satynowy, błyszczący, ozdobny, kredowy, ekologiczny i inny mówi od razu osobie, która dostaje do rąk Wasze zaproszenie, z czym ma do czynienia. Kiepski papier obniża rangę uroczystości, a dobrze dobrany i wysokiej jakości, podnosi ją.
Ostatnim elementem, do których wiele osób nie przykłada żadnego znaczenia, to projekt. I może się to wydawać dziwne, ale wynika to z faktu, że wszyscy korzystamy z internetu i tam szukamy “inspiracji” dla naszych zamówień..
Zazwyczaj wygląda to tak, że klient lub klientka wysyła do naszej drukarni zdjęcie lub zdjęcia gotowych już zaproszeń i mówi, że takie chce i koniec. A to błąd i to duży. Nie lepiej przykładowo, aby zaproszenie pokazywało miejsce pierwszej randki zakochanych albo firma, która sprzedaje perfumy nie wolałaby zamieścić papieru zapachowego o zapachu nowych perfum, które reklamuje?
I to już wszystko. Jak widać są to dosyć proste, ale często ignorowane rzeczy przy składaniu zamówienia. Mamy nadzieję, że artykuł Wam pomoże.
Pamiętajcie również, że nasza drukarnia Printinghouse.pl prowadzi sprzedaż zaproszeń na zamówienie. NIe tylko je wykonamy dla Was, ale również pomożemy w ich projektowaniu. Zapraszamy do kontaktu z nami tutaj lub też na facebooku.
Ostat